چند توصیه برای معاملات مسکن در دوران کرونا

توصیه های کرونایی بازار مسکن

چند توصیه برای معاملات مسکن در دوران کرونا

تقریبا جدی بودن شیوع بیماری مهلک کرونا بر کسی پوشیده نیست. این مهمان ناخوانده تقریبا تمامی بخش های اقتصادی کشور را آرام آرام به ورطه رکود اقتصادی کشانده است. طبیعی است که در چنین شرایطی عمده خریداران و فروشندگان به فکر سلامتی خود و خانواده‌شان باشند. گروه بزرگ مشاورین املاک عظیمی ضمن احترام به طرح فاضله اجتماعی و جلوگیری از در معرض خطر قرار گرفتن هوطنان و مشتریان عزیز خدمات خود را به صورت مشاوره آنلاین به مخاطبان خود عرضه می دارد.

خریداران گرامی املاک و مستغلات می توانند فایل های مورد نظر خود را از طریق وبسایت ما و صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتخاب کنند و پس از هماهنگی با کارشناس مربوط به صورت تماس ویدیویی بازدید مجازی از ملک مورد نظر خود را به عمل آورند. همچنین با مراجعه به بخش ویژه سایت ما برای دریافت مشاور آنلاین فرم مربوط را پر کرده تا کارشناس تخصصی مجموعه برای ارائه بهترین مشاوره نسبت به درخواست خریدار محترم با ایشان در اسرع تماس حاصل کنند.

همینطور فروشندگان محترم با مراجعه به وبسایت ما و بعد از ثبت نام در بخش ثبت ملک به صورت رایگان فایل مورد نظر خود را برای فروش به مجموعه ما بسپارند. کارشناسان ما برای هماهنگی بیشتر در اسرع وقت با مالکان محترم تماس خواهند گرفت.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *