مشاوره خرید خانه در اصفهان تا مبلغ 500 میلیون تومان

مشاوره خرید خانه در اصفهان تا مبلغ 500 میلیون تومان

خرید خانه برای داشتن زندگی آرام یکی از اهداف اساسی هر شخص و خانواده ایست. هر چند در سال های  اخیر این امر با توجه به جهش ناگهانی قیمت ها و عوامل تاثیرگذار دیگر برای برخی سخت و دور از دسترس شده است. که البته به نوبه خود امیدواریم این مهم برای تمامی همیهنان گرامی قابل دسترس باشد.

در این مطلب در وبسایت گروه بزرگ مشاورین املاک عظیمی همراه شماییم تا به بررسی خانه هایی با قیمت زیر 500 میلیون تومان بپردازیم و بگوییم در صورت خرید آپارتمانی با این رنج قیمت از لحاظ امکانات لوکیش و دیگر مشخصات چه خانه ای می توان خرید.

در نظر داشته باشید که خرید خانه در اصفهان در سال های اخیر همانطوری که گفته شد دستخوش افزایش قیمت ناشی از تورم اقتصادی بویژه در حوزه مواد اولیه و مصالح شده است.

موقیعت جغرافیایی

خرید آپارتمان در اصفهان در رنج قیمتی تا 500 میلیون تومان را بیشتر باید سمت شمال جغرافیایی محدوده شهری اصفهان جستجو کرد. البته در جنوب اصفهان هم در شهرهایی به مراتب تازه تاسیسی نظیر بهارستان و… نیز می توان خانه های در این رنج قیمتی برای خرید یافت.

محله هایی نظیر ملکشهر ، خانه اصفهان ، اشراق ، کاوه ، غرضی ، برخی نواحی محدوده خیابان های رباط ، میدان جمهوری (درواز تهران) به وفور می توان خانه هایی با این رنج قیمت یعنی تا 500 میلیون تومان پیدا کرد البته باید توجه داشته باشید که ممکن است در دیگر مناطق شهری اصفهان هم موجود باشد که طبعا” باید متغیرهایی نظیر سال ساخت ، مصالح ، و بافت محلی را مورد بررسی قرار داد.

 

متراژ آپارتمان

این مورد بسته به تعداد جمعیت خانواده و بودجه ای که برای خرید خانه در اصفهان کنار گذاشتید بستگی دارد. طبیعتا” هرچه متراژ بالاتر خانه گرانتر البته بسته موقعیت جغرافیایی و بافت محلی و.. هم می باشد ممکن از یک خانه 80 متری دوخواب در محدوده میدان جمهوری برایتان کافی و از لحاظ دسترسی راضی کننده باشد و یا یک خانه 110 متری خیابان فلاطوری با 3 خواب ! این کاملا بستگی به خودتان دارد.

امکانات ساختمان

عوامل دخیل در قیمت یک واحد آپارتمانی علاوه بر سال ساخت ، متریال و مصالح استفاده شده در ساخت خانه ، امکاناتی نظیر انباری ، پارکینگ و آسانسور می باشد.

اینکه کابینت چه نوع برند و نوع ام دی اف باشد و یا سیستم گرمایش و سرمایش چه باشید ، کفپوش سرامیک باشد یا پارکت همگی بر روی قیمت تاثیرگذار هستند و باید بخشی از معیارهای انتخاب شما نیز همین ها قرار گیرند.

مشاوره خرید خانه در اصفهان تا مبلغ 500 میلیون تومان

سخن آخر

ممکن است در برخی موارد خانه های بسیار مناسب فراتر از انتظار با این قیمت پیدا کنید که از هر لحاظ در بازار روز ارزش بیشتری داشته باشند باید بگوییم در خرید این نوع موارد شک نکنید و همراه به این موضوع توجه داشته باشید که المان ها و متغییرهای مختلف همدیگر را پوشش می دهند و شما باید در مجموع یک پکیج را انتخاب کنید که مصالح ، سال ساخت ، موقعیت جغرافیایی و دیگر امکاناتش به معیارهای شما نزدیک باشد و همیشه به این موضوع توجه کنید که  همه چیز دقیقا ممکن است منطبق با خواسته هایتان نباشد و حساسیت زیاد نباید باعث از دست رفتن موقعیت خرید خوب برایتان شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *